|
Jeroen
|
Geplaatst op 31-05-2010, 17:11 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Goedendag (sport)voetbal verenigingen, Hierbij wil ik vragen of u mij kunt helpen met een volledig, leuk en vooral gezellig senioren team (zaterdag- of zondag afdeling van 4e t/m 8e klasse) bestaande uit minimaal 12 spelers (dat is zonder wissels, dus 14 spelers zou perfect zijn.) intresse heeft in een nieuw toernooi bij ons op de vereniging?? Het word een 6 tegen 6 toernooi (5 veldspelers, 1 keeper), het toernooi bestaat uit 12 teams. Het zijn 6 teams van Blauw-Zwart en 6 teams uit de regio, deze teams vormen allemaal 2 teams deze zijn verdeeld in 4 poule's van 6 teams. Dus elk team bestaande uit minimaal 12 spelers vormt 2 teams van ieder 6 spelers in een team. Het toernooi zal plaats vinden op zaterdag 5 Juni het sportcomplex van rksv Blauw-Zwart, gelegen aan de dr. Mansveltkade 2 te Wassenaar. Aanvang om 11.30 uur, de eerste poule wedstrijden zullen starten om 12.00 uur en de laatste poule wedstrijden eindigen om 16.05 uur (wedstrijden van 20 min.) De halve finale zal starten omstreeks 16.20 uur en zal eindigen om 16.40 uur De finale volgt om 17.00 uur en zal eindigen om 17.30 uur. Deze finale zal op een heel veld gespeeld worden, 11 tegen 11, dus komen de teams van 6 spelers weer samen zodat er met het volledige team gezamelijk begonnen kan worden aan de finale. Er zal voor e.v.t. mee komende kinderen de gehele middag/avond een springkussen aanwezig zijn en een voetbalpop genaamd; stropdasschieten, deze opgeblazen voetbalspeler is 5 meter hoog. De gehele dag zal er muziek gespeeld worden door een drive inn. Ook zal er vanaf ongeveer 16.00 uur een barbeque zijn tegen een kleine vergoeding en vanaf 17.30 (na de finale) een zanger, die zal zingen tot 20.30 uur. De dag zal eindigen om ongeveer 21.00 uur. Kortom, een geweldig leuk toernooi wat je zeker niet mag missen!!! Wees er snel bij want vol=vol. (p.s. bij te weinig spelers, bijv. 7 of 8 neem dan ook gerust contact met mij op.) Graag hoor ik voorspoedig van u. Met vriendelijke groet, Jeroen van den Hoek. Voor vragen en meer informatie kunt u contact met mij opnemen; Email: jhoekos@hotmail.com Mobiel: 06-22977912
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|