|
Harryharriss
|
Geplaatst op 05-11-2010, 19:03 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hello from England,
I represent Arnold Town FC from Nottingham, England.
For several years we have visited Holland on the last weekend in May, staying at Centre Parcs and playing 11-a-side tournaments.
In the past my team has played at Delta Sports ’95, SV Saestum, RKAV and AS’90. We have been welcomed at each tournament and enjoyed the whole experience.
Because of school exams, we are looking to visit your country earlier than usual, over the weekend Saturday 30th April and Sunday 1st May. We are keen to consider in any tournaments that are happening over this weekend or alternatively we would like to play friendly fixtures.
We are bringing three teams; One is a Ladies team, the second is our Girls U17 team (although the can be classed as Ladies) and the third is our Girls U15 team.
If you know of any tournament that would suit us, or are willing to play friendly games on either 30/04/11 or 01/05/11, then please contact me at: harryaharriss@yahoo.co.uk
Thank you, Harry Harriss
Hallo uit Engeland,
Ik vertegenwoordig Arnold Town FC uit Nottingham, Engeland.
Voor meerdere jaren die we hebben bezocht Nederland op het laatste weekend in mei, een verblijf in Center Parcs en het spelen van 11-a-side toernooi.
In het verleden mijn team heeft gespeeld bij Delta Sport '95, SV Saestum, RKAV en AS'90. We zijn welkom op elk toernooi en genoten van de hele ervaring.
Omwille van schoolexamens, zijn wij op zoek naar uw land te bezoeken vroeger dan gebruikelijk, in het weekend zaterdag 30 april en zondag 1 mei. We zijn erop gebrand om te overwegen in welke toernooien die er over dit weekend of anders zouden we graag vriendelijke armaturen te spelen.
Wij zijn drie teams te brengen; One is een dames team, de tweede is onze Meisjes U17 team (hoewel het kan worden aangemerkt als dames) en de derde is onze Meisjes U15 team.
Als u weet van een toernooi dat zou bij ons passen, of bereid bent om vriendschappelijke wedstrijden te spelen op zowel 30/04/11 of 01/05/11, dan contact met mij op dan: harryaharriss@yahoo.co.uk
Dank u wel, Harry Harriss
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|