|
Louisekorte
|
Geplaatst op 09-10-2011, 15:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Voetbalfans,
Graag nodigen wij meiden teams uit om deel te nemen aan ons meiden Pinkster toernooi op 28 mei 2012.
Dit gezellige toernooi is bestemd voor meidenteams vanaf de F meisjes tot aan de A meiden. Geef hierbij gelijk aan wat onze klasses zijn. Is wat makkelijker om iets te beslissen.
MA1 2de klasse meisjes competie MB1 Hoofdklasse meisjes competitie MB2 1ste klasse neigt naar een 2de kl meisjes competitie MC1 2de klasse meisjes competitie C4M 4de klasse jongens competitie D5M 7 de klasse jongens competitie MD1 1 ste klasse meisjes competitie E9M 9de klasse jongens competitie ME1 1ste klasse meisjes competitie F10 M 10 de klasse jongens competitie
Als er wat bij zit kom op schroom niet maar reageer. Er zal altijd antwoord terug komen.
Betreft van de F tot aan de C ee nochtendtoernooi en van de D tot aan de A een middagtoernooi
Bedankt voor het lezen
Mvg Louise Korte dsvpmeisjestoernooi@gmail.com
Dit bericht is gewijzigd op 13-11 11:34.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
DSVP meiden pinkster toernooi omg Rotterdam, Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
Louisekorte
|
Geplaatst op 24-10-2011, 16:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-10-2011, 14:56 flevoboy schreef:
hebben jullie ook een site waar het programma opstaat en welke teams mee doen.hoelang duurt een wedstrijd, hoeveel wedstrijden speelt men. krijgen de meiden zelf pers ook iets. we willen wel komen maar het is een eind rijden. als we komen is het met mc1 voor jullie mc1 mb1 voor jullie hoofdklasse mb
groet johan flevo boys mc/mb
|
Hoi Johan
Stuur me even een bericht via mijn gmail. Is iets makkelijker praten.
dsvpmeisjestoernooi@gmail.com
- 3 a 4 wedtrijden van circa 25 min - lintje en een beker - voor alle speelsters een gratis broodje en het is een ochtend en een middag toernooi
gr Louise
Dit bericht is gewijzigd op 13-11 11:33.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
DSVP meiden pinkster toernooi omg Rotterdam, Delft |
|
|
|
|
|